Updaten

Er is veel gebeurd de laatste tijd. Ik wil even de stand van zaken delen, een update doen, oftewel een digitale date houden (wat een leuk woord eigenlijk, update). Komt ie:

Nachtvluchten

Mijn gedichtenbundel ‘Nachtvluchten’ is uit. Leuk en spannend! Wil je meer weten over de gedichten waarbij ik me heb laten inspireren door songs van David Bowie? Of een bundel bestellen in kleur, geïllustreerd met beeldende kunst? De eerste recensies lezen? Check dan De Bowiebundel. Ook sta ik in de spotlight met de bundel op de site van Allemonden, erg leuk, ook voor allerlei activiteiten rondom poëzie.

Gips

Het mindere nieuws is dat mijn voet is gebroken. Tijdens een ongelukkige struikelpartij klapte mijn voet helemaal om, en na een paar dagen veel pijn heb ik het toch maar laten checken en zat ik meteen in het gips. Hierdoor hebben we slechts 1 dag vakantie kunnen vieren. Wat balen. Ik ben dus onthand (ontvoet) en dat is echt behelpen. Geheel pijnloos is het ook niet. Maar goed, hopelijk heelt het snel. Ik hoop zó weer normaal te kunnen lopen en bewegen. Wandelaars, fietsers, autorijders, ik ben jaloers op jullie!

Wilminkplein

Terug naar leukere berichten. Vanaf 25 september 2022 hangt mijn gedicht een jaar lang op het Wilminkplein in Enschede, samen met die van collega-dichters Dick Schlüter, Regine Hilhorst, junior stadsdichter Niels van den Berg en Ernst Bergboer. Een pleinwandeling is zeker de moeite waard! Ik ga gauw zelf eens kijken wanneer het weer kan.

Op de creatieve agenda

En dan: op mijn agenda staan nog een workshop creatief schrijven en collagepoëzie die ik ga geven. Op donderdag
24 november welteverstaan. We gaan mooie dingen creëren! Zie het programma van de Volksuniversiteit (Enschede) om je aan te melden.

Ik heb jullie voor nu bijgepraat volgens mij. Tot lees, schrijfs en doe voorzichtig (henig an zeggen ze hier)!

Plaats een reactie